nieuw publiek        
en netwerk werven


Human Link gelooft in persoonlijke contacten leggen en onderhouden met organisaties die voor u van belang zijn, bijvoorbeeld uit sectoren die u niet eerder aan uw organisatie verbond. Human Link heeft veel ervaring met het stapsgewijs uitbouwen uw netwerk door middel van het bedenken en uitvoeren van prikkelende acties die nieuw publiek en/of een groter netwerk opleveren.


          Wilt u meer weten over het werven van nieuw publiek en netwerk?
Esther Ledeboer van Human Link vertelt u graag meer. 

Hoe gaat Human Link aan de slag?

Naar aanleiding van uw vraag, uw organisatie en/of project maken we een analyse en overzicht van mogelijke doelgroepen, sectoren, bedrijven en organisaties en op welke manier deze aan u verbonden kunnen worden.

Het kan zijn dat we eerst digitaal een bijzondere nieuwbrief versturen, deze nabellen, een afspraak maken en een presentatie geven. Of misschien sturen we juist een mooie brief op papier met een pakkende aanbieding erin. Human Link stemt de acties af op de doelgroep die u wilt betrekken.  We maken een stappenplan, zodat elke actie correcte opvolging krijgt.  Human Link zet in op een persoonlijke manier van werken die past bij uw organisatie. Uiteraard blijft u zelf betrokken en werken we samen aan het uitbouwen van uw netwerk en het werven van nieuw publiek. Human Link gaat graag voor u aan de slag!


Human Link verbond goede doelen organisaties en hun achterban aan de musical
Drs. Down van Ivo Niehe.
Voor Koninklijk Theater Carré hielp Human Link mee om Engelstalige bedrijven en TTO scholen aan Broadway aan de Amstel voorstelling ‘The Curious Incident of the Dog in the Night-Time’ te verbinden die in september 2017 in Koninklijk Theater Carré te zien was.